Nu ger vi oss in på ett nytt år.. Välkommen 2009!

Godmiddag!
Hur ska jag dammanfatta alla dessa dagar som jag missat att skriva om? Jag orkar inte med att skriva
massa om exakt allt som hänt! Julafton kan vi ju börja med. Det var super mysigt. Den firades hemma på
Åleden tillsammans med släkten på pappas sida. Jag fick massa fint. Bl.a presentkort, en väska, skor, en
rattmuff, parfymer, krämer och lotion för både kropp och ansikte, smycken, böcker, ansiktsbehandling.
Säkert mer men jag har svårt att komma ihåg allt när man väl ska sammanfatta. Fina grejer var det i alla fall
och jag är super nöjd med allt!

I söndags så var jag, Carro och Susanne nere i Malmö och tog en massa tjusiga bilder hos The Studio. Jag
ska faktiskt lägga upp några stycken så ni får se. Dem är verklingen super snygga! Om man får säga det
själv. Vi blev i alla fall sminkade, fixade i håret och fotade. Riktigt lyxigt!

Igår var jag faktiskt inne i stan och shoppade lite för mina presentkort på HM. Jag köpte en helt fantastisk
kappa som har kostat 700 kr men den var nu på rea och kostade bara 300 kr. Jag kunde verkligen inte låta
bli den! En lågkappa i petrolblått. Jag ska ha den på nyår tänkte jag, med tanke på att jag ska vara svart och
petrolblå. När datorn är fixad ska jag lägga in en bild på min supersnygga kappa! Det var verkligen ett fynd!
Jag är nöjd.

Ja vad ska jag mer berätta för er? Imorgon är det som sagt nyårafton. Vilket jag inte kan förstå. Var har detta
året tagit vägen? Fast så säger man ju alltid. Jag ska sluta upp med det. Det är lika bra att bara acceptera att
tiden går så här fort. Man kan ju inte göra någpt åt det ändå. Imorgon ska vi tjejer i alla fall börja tidigt hemma
hos Maria. Där ska vi laga god mat och göra vid oss. Sen ska vi upp till stan vid tolvslaget. Sen får vi se vad
som händer. Det ska bli mysigt att vara ihop med tjejerna i alla fall. Vi har verklingen super kul!

Här kommer lite bilder från Malmö.
God jul och gott nytt år!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0