Veckan går.

Hej på er!

Det flyter fortfarande på i full fart! Jag ser verklingen fram emot lovet så att man kan sänka tempot lite.
Nu går det alldeles för fort! Igår var det faktiskt jordbävning i Skåne, ni läste säkert det i tdningen eller
hörde om det på nyheterna. Jag behöver väll inte dra hela historien utan jag säger bara att jag vaknade
av att jag slog pannan i väggen och att hela sängen vibrerade! Det känns ganska så coolt att man har
fått vara med om det med tanke på att det var 104 år sedan det var jordbävning och det kommer nog
inte komma någon ny förren om hundra år till!

Fredag närmar sig med stormsteg och som vi säger "imorgon är det imorgon" Vi har fått programmet
över hur avslutningen kommer att se ut och el och omvårdnadsprogrammet är först ut. Jag kommer vara
så nervös! Imorgon ska vi flytta över alla förstärkare och högtalare från markan till aulan, sen ska vi ha
ett litet genrep där imorgon för de personer som missar eller som helt enkelt inte bara får se oss på
fredag. Sen ska vi sova hos Carro allihopa och prata ihop oss och stötta varandra allmänt. Det har talats
om en lång kvällspromenad innan vi går och lägger oss också. Ni vet, bara för att rensa huvudet. Det kan
nog göra rätt gott för alla oss tror jag. Nu blir det mat och Bonde säker fru.

Kommentarer
Postat av: Nina

Lycka till!!! Ringer i helgen for att hora hur det gatt. Kram Nina x

2008-12-19 @ 14:47:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0