90-tal blir plötsligt 80-tal

Godkväll läsare!

Jag är helt slut! Det känns som att jag övningskört hela dagen! Jag körde hem från skolan, sen in till stan
igen och sen hem igen. Jag klagar absolut inte för jag tycker det är fruktansvärt roligt att köra bil! Jag vill ha
mitt körkort. Jag vet att jag tjatar om det men jag kan köra bil nu, det vet jag, jag kör lika bra som vissa andra.
Det är bara att vänta till januari och hoppas att man fixar det.
Jag och Sara satt i skolan idag och tvingade varandra att berätta när vi har uppkörning och uppskrivning. Vi
misstänker nämligen att vi kanske har det på samma dag... Men vi sa inget. Det återstår att se.

Nu så ska jag krypa ner i min nybäddade säng och plugga lite till ett prov jag har på fredag, jag lär väll somna
ganska fort men det är faktiskt en bra grej, att läsa innan man somnar, på något jävla vis så fastnar saker
bättre i mitt huvud då och jag kommer ihåg dem bättre.

På fredag är det 80-tals fest hos en kompis i klassen med lite vänner sen ska vi ut på Grand i
Kristianstad och jag längtar jätte mycket för det ska verkligen bli super kul! Jag ska bara komma
på vad jag ska ta på mig. Man kan väll i stort sätt blanda alla färger och mönster som finns?


Kommentarer
Postat av: Sara

hahahaha, nu pallar jag verkligen inte hetsen! spyr nu.

2008-11-18 @ 23:03:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0