Desperata hemmafruar

Nu har jag jag målat mina naglar och gjort massa läxa. Jag har verklingen varit duktig ikväll.
Ibland har man flyt. Förresten, innan idag så ringde en tjej från TheStudio nere i Malmö. När
Sara var där och tog fina bilder så skrev hon upp mitt nummer och nu så ringde dem till mig
och undrade om jag ville ha en tid. Givetvis ville jag det. Att bli både sminkad och hårstajlad,
gratis är inget jag tackar nej till. Det är verklingen lyx och det känns som att man någon gång
måste unna sig detta. Vilka som kommer åka ner dit är inte riktigt klart än. Men man får ta med
sig fem st i alla fall. Vi får så hur det blir med det. Den 28 december är det i alla fall. Det ska bli
trevligt.

Imorgon ska vi repa och vi kanske får vår inspelning då. Jag hoppas verklingen det. Jag är så
otroligt spänd på att få höra resultatet. Bara att få höra sig själv sjunga när vi spelade in kändes
jätte konstigt.

Nej nu är det desperata hemmafruar. Ha en fortsatt trevlig tisdagkväll läsare. Kram på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0