Det händer inget.

Nej inte mycket i alla fall. Jag känner mig fortfarande hängig och undrar om den här
förbannade förkylningen eller influensan kan bryta ut snart! I mellan åt så känner jag
mig frisk och pigg sen andra stunden så får jag världens svettattack och det börjar
snurra i huvudet, och sen värken i musklerna och lederna på det, ni vet när man är
helt öm i hela kroppen. Nej nu låter det som jag bara skriver så här för att jag söker
sympati. Det gör jag faktiskt inte jag vill bara känna mig pigg!

Mamma och Alice åkte upp till Borås igår. Jag kunde följt med men eftersom jag kände
mig lite små hängig så fick jag stanna hemma, med pappa då. Vad händer här då?
Pappa målar och har sig, han ska överraska mamma, själv så är jag djupt fokuserad
på mina teoriböcker! Undra hur många timmar jag har läst bara nu på denna helgen
och de dagarna jag var sjuk. Det kan man spekulera i. Jag ska faktiskt ta och läsa lite
nu. Ni får ha det så bra. Jag lovar inga inlägg nu för det är inget kul som händer så det
är inte ens lönt att skriva. Ha det bra. Kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0