Flytta hemifrån... En vecka

Hej på er!
Då är det lördag och det känns härligt. Idag har Rolle och dem andra åkt utomlands vilket betyder att
lägenheten är tom vilket i sin tur betyder att jag ska bo där i en vecka. Vi har varit och handlat nu så
att jag kan överleva. Lite mat och sånt smått och gott. Det ska bli härligt att få vara för sig själv en hel
vecka. Jag ska bara äta nu sen ska jag in till stan. Ikväll kommer förmodligen några av tjejerna in och
vi ska bara mysa och titta på sex and the city.

Förresten, gud vad skönt att Johan åkte ut idol igår! Det var verkligen på tiden! Nu hoppas jag att Kevin
vinner och att Robin blir tvåa. Robin är den som är bäst tycker jag, därför vill jag att han ska bli tvåa med
tanke på att det går alltid mycket bättre för tvåorna. Kevin är den som är mest värdig att vinna men jag
gillar ändå Robin mer. Lycka till säger jag till han och grattis till corvetten. Inte dåligt.

Nu ska jag äta. Ha en fortsatt trevlig helg alla läsare. Kram på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0