Grattis mamma och Maria!

Jag säger grattis till två personer idag. Dels till mamma för att hon fyller år idag.
Släkten är här nu och vi har ätit jätte god mat och mamma har fått massa fina
paket. Själv ska jag snart gå och lägga mig. Jag börjar bli riktigt sjuk känner jag.

Och framförallt, ett stort jävla grattis till min härliga vän Maria "Råttan" Nicklasson
som idag klarade uppköringen! Så himla roligt för henne! Nu håller vi tummarna
för att du fixar teorin också. Jag tror på dig! Ett stort grattis. Jag älskar dig! Ni får en
bild på födelsedagsbarnen. Anledningen att jag skriver födelsedagsbarnen är för
att mamma fyller år idag och Maria fyllde år igår plus att hon har klarat uppkörningen
och därmed gett sig själv den bästa presenten man kan få tror jag! Nu ska jag krypa
i sängen. Ha en fortsatt trevlig kväll läsare. Kram på er.

Mamma fyller 44 år. Det kan man inte tro.

Här är snyggingen som snart har fått sitt körkort!


Kommentarer
Postat av: RÅTTAM

TTTTTTTTTTTAAAAAAAAACKKKKKKKKKKK



ÄLSKAR DIG

2008-11-05 @ 18:37:26
URL: http://marianicklasson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0