Ibland blir jag arg!

Hur tänker folk? Okey det kanske inte passar sig att det första inlägget idag blir av den aggresiva
sorten men jag är verkligen sur nu! Detta blir också det enda inlägget idag. Ni vet studentfesten
som jag har berättat om som egentligen skulle vara på torsdag. Rasmus ringde mig idag och nu
pratar (någon?) fråga mig inte vem, om att byta dag och till och med byta tema. Vem kommer ens
på idén? Alltså hallå! För det första, studentfesten är på torsdag vilket betyder att den är om tre
dagar, för det andra så har ingen information kommit upp på vår skola så ingen vet ens om att det
är fest på torsdag. Alltså om man sitter med i studentkommitén så får man väll för fan, rent ut sagt
sköta det lite bättre än som dem gör nu! Jag, Sara, Carro och Maria ska vara sexiga sjuksköterskor
och vi har köpt saker till maskeraden för några hundra kronor och jag tänker komma som sexig
sjuksköterska vilket tema det än kommer vara! Och som om inte detta vore nog. Jag frågade om
John Bauer skulle vara med på festen och då sas det att dem hade fått inbjudan men inte svarat på
det, men idag så ringde Jenny och sa att hon snackat med deras rektor och enligt honom så hade
dem inte ens fått förfrågan om de ville komma. Detta är helt sanslöst! Varför sitter man med i
studentkommitén om man inte kan ta hand om sådana här saker? Gud vad jag tycker sånt är pinsamt!
På torsdag är det fest och jag tänker inte gå dit som någon jävla 80-talist (som visst var det nya temat)
utan jag kommer som en sexig sjuksköterska tillsammans med mina andra sexiga sjuksköterskor.

Nu har jag spottat ut mina åsikter så det räcker tycker jag. Det blev ett litet deprimerande inlägg men
jag blir så frustrerad av sånt här och jag var bara tvungen att skriva av mig lite innan jag ska sova. Om
jag kan sova. Men det ska nog gå bra. Imorgon fyller mamma år och det blir god mat ihop med släkten.


Kommentarer
Postat av: Jenny

MEN VA FAN ! sånt där kan man väll inte komma med tre dagar innan ?? .. Nu blev jag också förbannad.. kan dom inget va välplanerat nån jävla gång ?

2008-11-03 @ 20:50:58
Postat av: Jenny

MEN VA FAN ! sånt där kan man väll inte komma med tre dagar innan ?? .. Nu blev jag också förbannad.. kan dom inget va välplanerat nån jävla gång ?

2008-11-03 @ 20:53:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0