Måndag

Då har en ny vecka tagit sin början åter igen. Skola som vanligt och sen övningskörde jag.
Det känns som att det håller på att lossna mer och mer nu. Johan han sa inte så mycket
idag utan han lät mest mig köra, allt han sa var bara var jag skulle köra. Han ville in och
titta på pompeji utställningen så jag fick köra runt en massa och leta efter parkeringsplats.
Sen missade jag flera st många gånger så jag fick flänga runt som en dåre! Men till slut
hittade jag en och det var på ett ställe där jag fick stå också. Haha!

Efter blev det grafitti med Sara sen följde hon med mig och solade. Rätt drygt att ligga inne
i solariumet själv, jag behöver sällskap. Nu när jag kom hem så övninskörde jag lite med
pappa och det gick också jätte bra.

I helgen ska jag låna en lägenhet av en god vän till familjen. Han är nästan aldrig där.
Egentligen var det tänkt för mig och min pojkvän så att vi skulle få känna på hur det känns
att vara riktigt ensamma, det vill säga, "bara vi två" vilket vi aldrig varit. Men Rasmus har
planerat sen länge tillbaka att åka upp till sin bror Robin i Norge, och det förstår ju jag. Rolle
är nästan aldrig i sin lägenhet så det kommer nog fler tillfällen. Men jag ska nog ändå bo där
i helgen. Det ska bli så otroligt skönt! jag behöver lite tid för mig själv. Med eller utan pojkvän,
det spelar ingen större roll, jag behöver bara komma hemifrån lite.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0