Saturday

Hej på er!
Vad härligt att det är lördag. Jag sitter här och fuderar på vilken klädsel
jag ska ha ikväll och allt som hör fest planering därtill. Ikväll blir det äntligen
lite fest. Det var faktiskt längesen nu. Sara, jag, Jenny och Fia ska slå runt
lite. Det blir nog trevligt. Det brukar alltid vara trevligt med tjejerna.

Pappa springer runt här hemma i en Dracula dräkt. Dem ska på Halloween
fest. Det är festliga fester överallt ikväll känns det som. Det är så det ska vara.
Nu ska jag röra mig upp till min garderob och försöka komma på vad jag ska
ta på mig ikväll. Ha en trevlig lördag. Kram på er.

Ni får en festar bild på oss flickor, minus Fia men hon tar nog inte illa upp.

Kommentarer
Postat av: Jenny

aah, fan vad brun man va då, Ge mig sommar och er fest NU ! .. Ikväll blir det paarty fullt ös !

2008-11-01 @ 19:47:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0