Söndag = bajs

Okey, gårdagen blev inte alls som jag tänkt mig. Den började bra men slutade
fruktansvärt fel! Jag tänker inte säga vad som hände men ni förstår nog ändå
om jag säger att jag fick lite för mycket eller väldigt för mycket av det goda. Jaja
sånt händer ibland och jag har redan haft ångest och skämts ihjäl men jag
släpper det nu. Det är inget att göra åt. Jag lär mig av mina misstag i alla fall.
 
 Okey nog om det. Vad händer ikväll? Förutom att jag legat och gnällt i en soffa
hela dagen och för att jag missade när tjejerna firade Maria.
Farmor, Farfar och kusin Kim är här ikväll och har ätit god middag som pappa
har lagat. Jag visade precis farfar youtube. Han tycker att det här med internet
är helt fantastiskt! Jag kan förstå honom. Tänk att ens gamla släktingar inte
har vuxit upp med det som finns idag, tex en dator. Farfars idol är Roland Cedermark
och jag letade upp en video med han på youtube och farfar tyckte att det var jätte kul!
Nu ska jag sova lite tänkte jag. Jag behöver sömn. Ha det så bra. Kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0