Tisdag

Hej på er!

Nu är det mindre än en månad kvar till julafton. Igår var det en månad rättaresagt. Jag tycker tiden går för
fort. Jag orkar inte med denna hetsen som är överallt. Jag orkar inte med att alla stora köpcentrum ska
börja skylta med tomtar och julsaker redan i mitten på november. Det är på tok för tidigt! Snart måste man
börja handla alla julklappar också, och dåligt med pengar har man. Usch vad deprimerande!

Just nu sitter jag med all min läxa, känner mig faktiskt ganska duktig. Skriver om syfilis just nu. Vi har fått
en uppgift i egenvården. Imorgon ska jag, Sara och Carro upp och ställa frågor till de på ungdomsmott.
Nej nu har jag lite panik på mina naglar! Jag måste måla annars biter jag sönder dem!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0