Måndag igen.

Hej på er!
Min helg har varit helt underbar! Jag och Rasmus har lånat en lägenhet av en god vän till familjen. Det var
verkligen jätte skönt och det var nog vad vi två behövde. Det kändes som en nystart. Vad gjorde vi då? På
fredagen tittade vi på Idol och åt pizza. På lördagen åkte jag, Alicia, Sara och Carro och kollade på när
Marias syster gifte sig. Tyvärr tog jag inga kort men Maria var verkligen jätte fin! När jag kom tillbaka till på
lördag kväll doftade det ljuvligt i hela lägenheten! Rasmus hade lagat fantastisk god mat! Karékotlett,
potatiskroketter och sallad. Vi tittade på tv och mös. Egentligen skulle vi åkt hem igår men vi bestämde oss
för att sova en natt till så det blev pizza igen. inte bra men ingen av oss orkade varken gå att handla massa
mat eller laga något så pizza var det smidigaste. Det var en super mysigt helg i alla fall. Tack så mycket!
Rolles lägenhet är jätte mysig och jag ska nog låna den nästa vecka för då ska han ut och resa.

Jag övningskörde idag, det gick sketa bra! om jag får uttrycka mig så. Haha! Det går faktiskt super bra nu.
Jag gillar när allt som var krångligt innan går som en dans nu. Jag vill se framsteg och det gör jag. Nu ska
jag ta en dusch sen ska jag gå och lägga mig. Godnatt. Kram på er.

Förresten jag börjar få panik på mitt hår, jag vill att det ska växa snabbt så jag kan klippa det till den frisyren
som jag tycker har varit den absolut snyggaste på mig. Det var en vild chansning jag gjorde när jag klippte
det så kort som jag gjorde sist, visst det blev bra men jag känner mig inte fin i det längre. Så här ska jag
klippa mig nästa gång. Den är lätt den snyggaste frisyren jag har haft! Sen ska jag lägga den mörkbruna
effekten jag hade på den högra sidan också.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0