Jag vill. Jag kan. Jag ska!

Hej på er!

Mycket riktigt jag fick feber igår och idag har jag varit hemma. Man vill ju aldrig bli
sjuk men jag har ändå bara gått och väntat på att jag ska få något skit för det är
hur många som helst som är hemma från skola och jobb vid den här tiden på året.
Sånt är livet i alla fall. Jag är ändå inte sjuk så ofta eller länge men det är bätte att
vara hemma en dag för mycket eller för lite. Detta kommer ju alltså resultera i att jag
missar studentfesten imorgon men jag är inte allt för ledsen, jag är inte ens sugen
med tanke på den otroligt dåliga planeringen och det kassa upplägget! 90-tals tema?
Hur klär man ut sig då? Jag hoppas att det blir maskerad nästa gång så jag kan få
använda allt det jag köpte för ganska så mycket pengar (enligt mig i alla fall) Haha!

Vad kan man berätta idag då? Mer än att jag legat och sovit i soffan. Jag sa till Johan
när jag övningskörde i måndags att jag gärna skulle vilja boka min uppkörning och
uppskrivning, han skulle fixa det sa han, men eftersom jag gick hem igår för att jag
mådde dåligt trodde jag att han inte skulle boka men idag kom ett kuvert med posten 
märkt "Vägverket" så nu har jag fått tid till både uppkörning och uppskrivning, och
dem som känner mig vet att jag inte kommer berätta när det är. Det är något som är
självklart för mig. Ifall jag inte skulle klara det så vill jag inte att folk ska veta att jag har
gjort det. Jag vill inte ha massa sms och samtal som säger, stackars dig, du fixar det
nästa gång m.m. Klarar jag inte det ska jag vara den enda som ska veta om det, jag
brukar alltid vilja ha stöd från mina kamrater men inte i detta fallet. Då blir det bara värre.
Visst folk kommer säkert klura ut när jag har det för det kommer märkas på mig för jag
kommer vara så fruktansvärt nervös! Men så länge jag inte säger datumet så känns det
bra för mig. Jag kan sträcka mig så långt att säga att jag ska ha den i Januari, men inte
mer än så. Hehe. Jag har redan sagt det till några st. I alla fall. Efter jag fick mitt kuvert
fram tills nu så har min kväll sett ut ungefär så här: Massa teoriböcker. Jag ska klara detta!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0