Vilken kväll!

Hej på er!
Igår var verkligen en toppen kväll! Det var som sagt 80-tals fest igår. Alla tjejer i klassen startade upp
hemma hos Therese i Vinslöv. Det bjöds på snacks och goda snittar och givetvis underbart bra musik!
Det var riktigt kul. Klockan halv elva tog vi bussen in till Kristianstad för att fortsätta festen inne på Grand.
Jag gillar stället riktigt mycket. Två dansgolv vilket det spelas olika musik på. Ett dansgolv där det i stort
sett bara spelas rnb och på det andra spelades i stort sätt allting! Vi hade tur också för musiken passade
oss väldigt bra med tanke på att vi var 80-tal. De kom säkert tio gyllene tider låtar i rad. Helt fantastiskt!
Det var riktigt kul, det känns skönt med ett nytt ställe som inte ligger så långt bort. Det känns som att vi
kommer hamna där fler gånger framöver. Folk verkade dock inte förstå att vi hade någon form av tema för
det snackades och vi fick en himla massa frågor och kommentarer om hur vi var klädda. En kille frågade
mig och Sara om vi var på möhippa.Haha, ganska roligt! Nej lyckat var det i alla fall. Tack alla!

Vi repade idag också för imorgon ska vi ju äntligen få spela in. Jag är faktiskt lite små nervös. Undra hur
det kommer låta. Tänk att man ska få höra sig själv på en skiva. Det ska bli jätte spännande! Mormor och
morfar är nere i Skåne också så ikväll har vi ätit porterstek och hasselbackspotatis. Super gott! Det blir tidig sängläggning ikväll så att jag är riktigt pigg imorgon, det måste jag vara! Klockan kvart i ett ska vi tjejer mötas
på markan.
Nu kommer här lite bilder från det härliga 80-talet!


Här är Carro, Sara, Maria, Jenny och jag hos Maria innan vi skulle åka.


Sara, Madde, Emma och Sara hemma hos Therese.


Jag och Maria.


Ida, Anna, Elin, Madde och Sara.


Sara, Sara, Therese, Emma och Resmie.


Sen var det dags att ge sig av.  Här är Sara, Sara och Resmie på bussen
in mot Kristianstad.

Tack för en trevlig kväll tjejer! Det var fantastiskt roligt! Jag är helt överlycklig för att det är er jag ska ta
studenten ihop med. Det ska bli ett stort nöje!

Kommentarer
Postat av: Jenny

Grymt lyckad kväll ! Jag tycker vi borde föra in 80-talet igen !

2008-11-22 @ 20:21:00
Postat av: Therese

tack för en jävligt rolig kväll!

2008-11-22 @ 20:30:43
URL: http://pragner.blog.se
Postat av: Sara

FÖR VI SKA TA STUDENTEN FÖR VI SKA STUDENTEN!!!!!! gåshuden på det! tack för en perfekt kväll.

2008-11-23 @ 09:35:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0