Balklänning

Godkväll!  
Jag ber om ursäkt ännu en gång för dålig uppdatering. Men jag tänker också sluta be om ursäkt.
Jag skriver ju nämligen för min egen skull och har jag inte skrivet något inlägg på ett tag så har
jag förmodligen något bättre för mig eller så orkar jag helt enkelt inte bara. Det sistnämna är mer
troligt. I alla fall, jag övningskörde idag, det gick väll hyfsat men det är inte lätt att vara positiv när
man frågar sin lärare hur många körlektioner till man behöver ta, och läraren svarar, tio ungefär!
Jag blev ganska så deppig, men som sagt så är det inget att göra åt. Det får ta den tid det tar. Jag
tänker inte stressa. Även om jag så får mitt körkort i början på nästa år!

Jag tror inte att jag kommer hitta fler balklänningar för jag har spenderat kvällen med att leta efter
klänningar på blocket, tradera, nixa, balklanning.com och en massa annat. Jag vet verkligen inte
vilken jag vill ha längre. Carro har hittat sin och det kan vara något av det vackraste jag sett. Jag
har jätte många som jag väljer mellan. Sen kan jag ju inte ha vilken färg som helst heller med
tanke på att jag är så ljus. Jag kan typ ha röd, turkos, mörkblå, brun, plommon. Och sådana färger
som är ganska så starka och som gör sig bra till en ljus hy. Men vilken tycker ni är finast?
  
 
Klänningarna som är i svart ska jag såklart inte ha i svart utan då de färgerna som jag nämnde innan.
Tex som den bilden här ovanför. Klänning nr två. Den som är svart och vit. Istället för det svarta så skulle
jag vilja ha rött eller plommon istället. Och nr tre där uppe skulle vara jätte fin i mörkblå. Men vilken tycker ni?
Jag lär fortsätta leta och detta är långt ifrån alla som jag hittat men detta är några utav de som jag är väldigt
intresserad av. Nu ska jag lägga mig och läsa Sydney Sheldons - Tracys Hämd (min favoritförfattare) och sen
ska jag sova lite. Vi hörs av. Imorgon får vi äntligen vår replokal! Vi skrev på kontraktet igår.

Kommentarer
Postat av: Jenny

Den första turkosa eller den sista bruna är riktigt snygga !

2008-10-17 @ 00:00:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0