Dagens

Hej på er!
Var ska jag börja? Det har hänt en massa saker idag. Jag kan ju börja med att säga att jag övninskörde
idag igen, på körskolan då. Det gick sådär. Jag gillar inte riktigt att jag är jätte bra här hemma men riktigt
dålig på körskolan. Min lärare tror att jag stressar upp mig, och jag håller nog med till en stor del. Jag vet
att detta är Johans jobb och han vet och kan allt om trafikregler och därför vill jag ju kunna allt när jag sätter
mig och ska köra med honom. Men det går ju inte. Pappa eller mamma kan ju inte allt plus att man känner
dem så man slappnar av mycket mer då, men det gör jag verkligen inte på körskolan. Men jag får öva bara
och hoppas att det sätter sig någon gång och att jag kan sluta vara så nervös!

Konsert nere i Malmö då imorgon. Ringde precis till KB eller (Kulturbolaget) som det heter och frågade vad
inträdet kostar om man vill gå in efter konserten. Det visade sig att det låg mellan 20-60 kr. Jätte billigt!
Tänk, när jag och Carro skulle se Mando Diao på KB första gången så skulle vi fråga om vägbeskrivningen
och ingen förstod vad vi menade när vi sa KB men när vi sa Kulturbolaget fattade dem direkt. Konsigt.

Magen kurrar rätt så rejält, jag ska ta mig något att äta sen ska jag köra upp till banken och sätta in lite pengar.
Ni vet dem röda super snygga stövletterna som jag köpte? Jag kunde verkligen inte ha dem. Jag fick skicka
tillbaka dem. Det gjorde så ont i mina fötter och värken stramade långt upp i vaderna och baksida lår. Helt
galet! Riktiga monsterskor! Dessutom gick dragkedjan sönder så jag ringde till dem och sa att jag ville ha
mina pengar tillbaka och inte några nya skor! Så jag ska åka och sätta in pengarna för dem nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0