Face Warp

Hej på er!
Nu har jag kommit hem men ska snart iväg igen. Jag ska övninsköra. Jag brukar verkligen allvar med det nu
men det är bara för att jag verkligen vill ha mitt körkort så fort som möjligt. Jag skulle kunna haft det i fyra
månader nu om jag brukat allvar direkt när jag fyllde arton men det gjorde jag ju inte. Fyller man år mitt i
sommaren så blir det inte så mycket körning, det är min ursäkt! Haha.

Vi skrattade lika mycket i skolan idag som vi gjorde igår också. vad skrattade vi åt då? Jo detta.
I programmet Face Warp som jag har på min mobil kan man ta ett kort och sen så ändras ansiktet i helt
sjuka vinklar och det tyckte vi ju såklart var buskul, men vem hade inte tyckt det? Kolla bara på dessa.
  
Maria i "Wide smile."                       Elin i "Wide smile"                           Gustav i "Gobbler"
  
Sara i "Gobbler"                            Therese och Sara i "Proffesor"        Och Fia i "Gobbler"

Detta är helt fantastiskt bra! Det kan vara det roligaste någonsin! Haha jag älskar Face Warp. Nu så ska jag
ut med Malte sen så ska jag sätta mig i bilen och bara köra. Vi hörs senare ikväll. Kram på er.

Kommentarer
Postat av: Sara

HAHAHAHAHAHAHAH dom tre första bilderna dör jag av

2008-10-13 @ 21:44:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0