Fotografering

Hejsan!
Hoppas att allt är bra med er denna måndag. Jag mår faktiskt fint. Jag övninskörde idag igen
och det gick bättre än vad det brukar göra och jag fick mer beröm än jag brukar få. Det är ju
alltid något. Carro är äntligen tillbaka i skolan igen och det känns som vanligt. Idag så pratade
vi jätte mycket om resan som vi vill göra nästa år när vi tagit studenten. Vi var rätt så taggade!
Var det blir det vet vi inte riktigt, men vi vet att vi ska någonstans. Det återstår att se var vi hamnar.

Idag så ville vädret som vi ville och Jenny hade tillgång till en kamera och vi var snygga som få så
vår kära vän Sara agerade fotograf och tog en massa snygga bilder på oss på lite olika ställen i stan.
Ljuset var kanske inte tillräcklig utan bilderna blev rätt suddiga så vi får se om någon av dessa
bilderna blir till en affisch men det tror inte Jenny, och hon kan ju lite mer om det här med ljus och
vinklar än oss andra så jag litar på henne. Bilderna blev snygga i alla fall och om det inte blir en affisch
utav någon så får man väll ha dem och bara titta på dem. Det funkar det också.

Nej nu har mamma gjort sin goda omelett igen, och en sinnessjuk sallad. Det ska bli gott. Jag lägger
upp lite bilder sen så ni får se hur snygga vi var idag. Hej så länge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0