Fredag kväll

Hej på er! Jag ber om ursäkt för jätte dålig uppdatering speciellt till Alicia.
Jag ska försöka sammanfatta så gott det går om vad som hänt..
Igår så firade jag och Rasmus sju månader och vi åt en jätte mysig middag
på Torgkrogen i Perstorp. Super god mat! Jag blev så mätt efteråt att jag hade
magknip. Jag hade glömt hur det kändes att vara riktigt proppmätt!
Jag och Sara var gamla tanter också för ettorna hade sin praktiska tentamen
för dem ska snart ut på praktik så den fick öva på oss treor.
Vi var skit grymma i alla fall och fick blomstercheckar..

Nu så är jag hemma hos Maria med hon och Alicia. Vi ska kolla på film och
äta en massa onyttig mat. Vi ska snart åka upp till videomix eller (Hemmakväll)
som det nu så fint heter och handla det där onyttiga. Imorgon så blir det
kräftskiva med familjen och kusinerna och goda vänner, Ska försöka uppdatera
lite bättre imorgon. Ha en fortsatt trevlig fredagskväll läsare. Kram.


Kommentarer
Postat av: Nina

Kusinerna! I sa fall halsa fran mig. Jag o Marty ar lagom trakiga ikvall o sitter framfor brasan o kurar...

2008-10-03 @ 21:43:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0