Konsert fredag

Hej igen!
Jag har glömt att berätta en liten rolig detalj. Efter den lyckade konserten på KB sist så
blev vi ju såklart helt överlyckliga när vi såg att The Wombats skulle spela där den 10 oktober.
(Det vill säga nu på fredag) Så ikväll så har jag beställt biljett till mig, Jenny och Fia. Sara ska
också med men hon skulle beställa imorgon med tanke på jobb osv. Maria och Pillan ska nog
också med så vi blir ett helt gäng tjejer och det ska bli riktigt riktigt roligt! Jag ser fram emot det
jätte mycket! Massa bra musik och jätte trevligt sällskap. Kan det bli bättre? Tror inte det! Så på
fredag blir det rätt mycket dans till Joy Division. Till dem rätt så bra The Wombats!


Kommentarer
Postat av: Jenny

Ska bli riktigt nice ! LETS DANCE TO JOY DIVISION ! :D

2008-10-09 @ 11:33:26
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0