Lars i idol är ett geni!

Det är han verkligen! Äntligen någon som rör runt i grytan lite. Visst
jag håller med att hans framträdande i kvällens idol kanske inte var
det bästa sångmässigt men titta på han. Han är en underhållare!
Han ska vara kvar i idol. Hans framträdande passar inte, det är inget
för idol. Nehe, men vem är det som har bestämt vad som ska vara
med i idol? Finns det några bestämmleser om vad man får sjunga
och inte får sjunga. Om du ska vara med i idol så ska du väll klara av
det mesta och det gör Lars med bravur! Jag tycker han är störtskön
och att säga att han tar platsen från någon som förtjänar den bättre
är fruktanvärt fel. Jag har sagt många gånger att Amanda är den mest
unika artisten i idols historia men ikväll så ändrar jag mig till Lars!
Ingen kommer nog någonsin glömma det framträdandet han gjorde
ikväll. Jag tycker att det är nyttig att idol får in en person som rör runt i
grytan lite. Nej, HEJA LARS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0