LÅT DJUREN VA!

Jag är riktigt illamående just nu och förbannad och helt fullkomligt vansinnig och ledsen!
Jag var precis inne och läste på Blondinbellas blogg som jag alltid är. Nyfiken som jag är
så kollade jag kommentarerna till hennes inlägg " Leopardfärgad kaninpäls." En person
hade skrivet en kommentar, vad kommentaren var är inte så viktigt, men hon hade också
bifogat en länk, en länk som jag inte skulle tittat på, men jag gjorde det och jag har gjort
det så det är inget att göra åt. Jag har inte tänkt så mycket på detta innan men fy helvete för
folk som bär päls! Vadå, för att det är snyggt?! Jag skiter i det! Hur kan man bara bära det
så nära inpå kroppen när man vet vad det har varit. Jag blir helt vansinnig! Personer som bär
päls är vidriga men personerna som tillverkar pälserna eller rättare sagt personerna som drar
av päls för oskyldiga djur utan att ens ge dom någon bedövning är äckliga, sviniga, jävla monster!
Jag skulle vilja döda er allihopa! Jag blir så upprörd! Videon var det värsta jag någonsin sett och
jag rekomenderar inte någon till att titta på den för det är det värsta jag någonsin sett men det
kanske är bra att folk ser den, så att man vaknar upp och ser vad fan det är som händer. Djur är
det sötaste, bästa och framförallt det oskyldigaste varelserna som finns. Vad i helvete ska man gå
på dem för? Jo för att vi vill ha en äcklig jävla päls. Fyfan säger jag bara! Päls är äckligt och ni som bär
päls och också äckliga! Päls är vackert men bara på DJUREN!
http://www.toxicjunction.com/get.asp?i=V3876  Här är videon om någon skulle vilja ser hur det verkligen
går till. Det är rått och kanske det värsta ni någonsin kommer att se men det kanske väcker någon liten
tanke om att vi kanske borde göra något.. Vad hade ni gjort om ni sett att någon flått er
katt/hund/kanin/hamster ja vad ni vill! Jag vill inte ens nämna vad jag hade gjort, här i bloggen. Jag blir
verkligen bara så ledsen och jag känner mig så hjälplös. Jag vill släppa alla djur som utsätts för djurplågeri
och dyligt och ta med dem hem och ge dem den kärlek som förtjänar. Många kramar från en väldigt
upprörd Louise.
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0