Onsdag

Godmorgon på er läsare!
Det är fruktansvärt kallt ute! Jag har faktiskt plockat fram min vinterkappa men jag fryser lika mycket ändå.
Gud vad deprimerande att det verkligen är höst nu. Har det redan varit sommar? Jag tycker det går för fort,
alldeles för fort! Sen blir det ju inte bättre av att man smsar med Carro nu. Hon skrev precis att dem var ute
med en stor båt på havet, och att hon är jätte brun, det blir kul sen att se när hon kommer hem. Hon blir
verkligen Jätte brun också på sommaren och är man i Turkiet i två veckor i 30 grader och har Carros
pigment så blir man nog rätt brun!

Jag sitter i skolan för övrigt, har precis haft matte och snart ska jag har sjukvård. Tror jag i alla fall. Jag är den
som har minst koll när det gäller vårt schema och vilka lektioner vi har. Måste nog lära mig det snart.

Jag la upp en bild igår på min bilddagbok som jag tror kan uppröra vissa personer. Men jag bryr mig faktiskt
inte, jag ska försöka få med så många som möjligt för jag tänker inte bara sitta på min rumpa och tänka på
vad som händer med våra djur. Jag är verkligen en extrem djurvän och jag ska verkligen försöka göra
skillnad, och jag ska försöka få med mig så många jag bara kan. Nu så ska jag gå och sätta mig i den
sköna soffan som vi har här på omvårdnad som inget annat program på hela skolan har. Livet kan vara
orättvist ibland. Vi hörs senare. Kram på er.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0