Djur är inte kläder!

Hej på er!
Nu har jag övninskört, kan man säga! Jag har prövat på en massa olika saker idag.
Tex köra om, visserligen körde jag om en traktor men det var ändå en omkörning och
jag befann mig på fel sidan av vägen i typ fem sekunder och det känns ganska så
spännande och coolt. Jag längtar något enormt efter att få mitt körkort, jag behöver det
mer än något annat så jag kan ta mig dit jag vill. Bor man i Hörja så förstår man vad jag
menar med det. Här går ca tio bussar måndag-fredag. Den sista går fem i sex. Kul om
man vill någonstans en fredagkväll. Nej ge mig mitt körkort!

Förresten, jag fortsätter att tala om Djurens Rätt här i min blogg. Ikväll ber
jag er alla att skriva på den internationella namninsamlingen. Hjälp till att
skapa ett pälsfritt samhälle. 
http://www.furfreeshopping.com/f_petition.php
Päls är vackert men faktiskt bara på våra djur! Hjälps vi åt kan vi kanske lyckas!

Kommentarer
Postat av: Li

Skrev på direkt! Tack!

2008-10-25 @ 08:47:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0