Söndag

Hej på er!
Nu tänkte jag ta en liten snabb genomgång om hur min helg har varit. Vi var ju som sagt hemma hos Jenny
i fredags. Vi kollade på idol, snackade en massa skit och åt en massa onyttig mat.
(vilket jag har gjort hela helgen)

Igår så var jag och min älskade pojkvän på bio. Jag fick ju två biocheckar när jag fyllde 18 så det kändes
som att det var dags att använda dem nu. Jag bjöd på bio och Rasmus stod för det onyttiga. Vi såg på
Get smart. Hade inte hört talas om den innan och var ganska så negativ för jag ville hellre se en annan
men det blev denna och den var faktiskt riktigt rolig! Efter bion åkte vi hem till Rasmus och mös. Idag åkte
jag hem tidigt för jag vill ta det lugnt, förbereda mig, lägga mig tidigt så jag klarar av morgondagen. Vad det
är kommer jag inte nämna idag. Kanske imorgon. Det beror på. Nu så ska jag äta middag sen ska jag och
familjen kolla på Tracys hämd. Har ni sett den filmen någon gång? Har ni inte det, gör det! Eller läs boken.
Ett stort tack till Sydney Sheldon för att han skrivet en sån förbannat bra bok rent ut sagt! Vi hörs av senare kanske.
Kram på er.

Kommentarer
Postat av: Sara

omg omg omg OMG!!!!! vi kommer klara det, jag får panik! HAHAH VI ÄGER :D

2008-10-26 @ 20:53:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0