Söndag

Hej på er!

Nu är jag trött. Jag har rensat ut hela mitt rum och städat och slängt alla saker som jag inte behöver.
Sen har jag fått in en fin hylla också som mamma köpte när hon var på Ikea. Vi ska nog skruva ihop
garderoben som hon köpte till mig också. Gud vad skönt att äntligen få ha sina kläder på sitt eget rum!
Det är helt sjukt vilken skillnad det kan bli i ett rum bara man rensar lite.. Eller mycket kanske.
Jag har tagit en bild på det men det går inte lägga in bilderna på datorn. Det strular som vanligt. Jag
har tatt kort på lite möbler och dyligt som ska ut på blocket sen också så vi kan tjäna lite pengar men
det går ju inte om inte bilderna vill in på datorn. Ah, det löser väll sig.

Nu ska jag hoppa in i duschen sen så ska jag köra in till Carro som jag inte har träffat på över två veckor!
Ska sova hos henne inatt sen så får vi se vad vi gör. Det blir nog rätt mycket skitsnack, och kanske lite
Ben & Jerrys. Vem vet?
Vill inte säga för mycket för sist så blev det ju ändrade planer men denna gången så hänger det faktiskt
bara på vädret och om det vill som vi vill imorgon så ska vi fotas med bandet. Det kan nog bli fint med
tanke på alla fina färger som är ute nu. Nej nu ska jag hoppa i duschen. Vi hörs av senare. Ha det bra. Kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0