Studentkommitén

Igår så bestämde jag mig för att gå med i studentkommitén. Jag ville vara med där innan
men när jag fick reda på att de som var med i kommitén inte fick vara med på skattjakten som
äger rum precis där i mitten på allt studentfirande blev jag väldigt tveksam och ändrade mig.
Fast nu fick jag reda på att vi får var med i alla fall. Så valet var ju givet. Klart att man ska vara
med i studentkommitén så man kan ordna lite schyssta fester framöver! Så jag och Nicklasson
var på vårat första möte idag och vi disskuterade en massa roliga saker som kommer hända
framöver! Det ska bli jätte kul. Hon som håller i det sa också att det kommer bli många möten
framöver för att det kommer bli mycket planering så jag ska faktiskt ta och köpa mig ett litet
block eller något häfte av något slag som bara ska vara till för studentkommité mötena.
Där i kan jag skriva mina förslag så jag kommer ihåg dem och samtidigt skriva ner allt som vi
bestämmer och kommer fram till på mötena. Det är as bra och det behövs nog verkligen om man
ska komma ihåg allt, vilket jag inte gör om jag inte skriver ner det någonstans.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0