Regnet det bara öser ner.

Hej på er! Jag har precis kommit hem från en promenad med Malte. Jag är dyngsur kan jag säga..
Regnet det kom när jag var ungefär fem min hemifrån. Jag hade mobilen med mig men jag tänkte
att innan jag hunnit ringa och be pappa att sätta sig i bilden och köra för att hämta mig kommer jag
ändå vara dränkt i vatten, så jag gick. Jag och Malte gick. Mamma fick en chock när vi kom hem.
Hon undrade vad jag höll på med! Haha ganska komiskt ändå. Ska ta en dusch snart för jag är lite
frusen nu känner jag. Här kommer lite fina bilder från promenaden.. Kram.
  
Världens bästa vovve. Malte.     Malte fann en vän - Moa.       Säga vad man vill om Hörja men
                                                                                                           naturen den är helt fantastisk!
          

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0