Volvo S60

Hej på er! Gårdagen var jätte mysig. Vi åt varma mackor och kollade på Idol, Familjen är värre,
Fredag hela veckan, Singing Bee, Sing along och Mamma Mia. Det är ju jätte irriterande när
man får sitta och sappa mellan massa kanaler bara för att man vill hinna se allt. Vi lyckades inte
se allt men vi hann se lite på alla i alla fall. Haha! Vi stack ner till Videomix och handlade äckligt
mycket godis och Alicia körde sin brors bil och det var en SVART S60! Jag blev jätte lycklig när jag
fick åka i den, för jag tycker verkligen att den bilen i den färgen är helt sjukt snygg! Tycker inte ni?

Morgonen började med Mean Girls och ännu mer godis. Det smakar väldigt gott på morgonen.
Förrsten, jag gav Sara hennes present igår också och hon blev jätte glad. Jag sa till henne att
hon inte fick öppna den förren jag försvunnit men hon ringde till mig efteråt och grät i telefonen.
Så sött! På måndag fyller hon ju år och då ska hon få sin andra present och jag tror att hon kommer
uppskatta den mycket, om inte mer. Den kommer kanske inte vara lika länge som albumet jag
gav henne igår men hon kommer bli glad.. Nu ska jag vila en timme eller två sen ska jag hoppa i
duschen för ikväll blir det kräftskiva uppe hos kusin Ralf med en massa folk. Det kan nog bli trevligt.
Ni får ha det så bra så hörs vi senare. Kram på er.

Kommentarer
Postat av: Sara

jag blev mega glad för presenten! jag älskar verkligen den. <3 är nyfiken på den andra presenten också :P

2008-10-04 @ 23:08:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0