Framtiden?

Hej på er!
Förlåt för dålig uppdatering. Vet inte riktigt varför jag inte har skrivet några inlägg. Vad gjorde jag igår?
Jag övningskörde lite sen kollade familjen på film när vi kom hem sen gick jag och la mig för jag är
trött som vanligt! Jag ska verkligen försöka att göra något, hitta någon aktivitet för jag måste verkligen
hitta på något! Jag kan inte bara sitta, äta onyttig mat och inte röra mig på något vis. Men vad ska jag göra?
Det löser väll sig på ett eller annat vis.

Idag så har vi repat för första gången på ca tre veckor. Det känns skönt att
komma igång igen. Idag så skrev vi på vårat kontrakt också. Så den 17e
(nu på fredag) så är replokalen vår och jag kan inte beskriva hur jävla skönt,
rent ut sagt det känns! För övrigt så är det nio veckor kvar till julavslutningen
och det är ju där vi har vårt första mål. Nu framöver så får vi praktiskt taget bo
nere i replokalen om vi vill bli färdiga. Tiden går på tok för fort. Men gud vad
jag vill hålla på med musik! Jag satt och lyssnade på en massa bra låtar
innan och bara lät fantasin flöda. Det låter kanske löjligt men jag tänkte KB,
att få spela på den scenen! Den är inte stor men jag har sett mitt favoritband
där två gånger och har spenderat många kvällar där nere med vänner, och om 
det är något ställe jag skulle vilja spela på så är det på KB. Jag älskar verkligen
det stället och drömmen är att få en spelning där. Det är en lång väg dit men jag
älskar musik och jag tänker inte ge upp i första taget även om jag ska göra det
själv! Ibland skulle jag vilja veta vad jag sysslar med om fem år! Ge mig ett facit!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0