Lite kort om vad som hänt.

Hej på er allihopa!
Jag ska snart åka iväg till Carro. Ikväll blir det sex and the city ihop med tjejerna. Det blir en lugn kväll
men det kan ändå inte bli bättre än så. Vad har hänt sen sist? I tisdags åkte umgicks jag med Carro

sen åkte jag till min pojkvän och mös lite med honom. Jag försökte spela harpan men det gick inte

på hans dator, eller så hade han bara några andra regler som var jätte konstiga. Idag så solade jag

lite innan jag åkte hem också. Det är ju snart studentfest och då behöver jag ha lite färg med tanke på
att jag, Sara, Carro och Maria ska vara sexiga sjuksköterskor, det passar bra eftersom vi alla går
omvårdnad. Vi ska ju vara vita och röda då såklart och kolla vilket fint set jag har inhandlat. Det kan nog
inte bli bättre. Dessutom köpte jag inte dem samtidigt men när jag kom hem såg jag att det var samma 
mönster i bhn som i trosorna jag köpte dagen innan. Visst är det fint?


Förresten, mamma har friserat sig igen. Hon kom precis hem och var snyggare än någonsin. Hon hade
skinnstövlar på sig. Och hon har lyssnat på alla övriga familjemedlemmar och äntligen färgat sitt hår
mörkt. Hon är helt klart snyggast i mörkt!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Mia är en MILF! bh:n är så söt

2008-11-01 @ 18:20:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0