Vi kom, vi såg, vi segrade.. Inte.

Hej på er!
Förlåt för jätte dåligt uppdatering men jag har inte haft någon tid över till att skriva.
Igår var det ju som sagt konsert som stod på schemat. The Wombats skulle spela
på KB. Först var det meningen att vi skulle åka ner ett helt gäng men det ändrade sig
av olika orsaker och Sara blev sjuk den stackaren. Till slut så var det bara jag, Jenny
och Fia som satt på tåget mot Malmö men det stoppade inte oss från att ha kul.
The Wombats gick på scenen senare än vad det stod på internet men det gjorde inget
för dem gick verkligen på scenen. Folk knuffades och jag tappade bort Fia och Jenny
och var tvungen att lämna publikhavet. Jag satte mig ner och tog en öl istället. Lite senare
så kom även mina partners och gjorde samma sak. När konserten var slut slängde dem
ut allt folk och stängde för att sen öppna igen för att vara säkra på att alla under 18 år inte
var kvar. Jag och Fia kom in utan problem men Jenny kom inte in för att hennes pass hade
gått ut, vi var förbannade en liten stund men bestämde oss sedan för att inte ens försöka att
komma in så vi började gå mot stationen. Jenny filmade den sjukaste filmen någonsin och
tog ett par knäppa foton på oss tre. Vi gick inom Donken för att äta för vi var hungrigast ivärlden
sen gick vi mot stationen och satte oss på tåget. Kvällen blev inte alls som vi tänkt oss, vi hade
kallt räknat med att vi skulle vara på KB till kl fyra (då dem stänger) men så blev ej fallet. Men vi
hade super kul ändå och jag älskar Malmö och jag älskar KB! Kostar ett inträde 20 kr så tvekar
jag inte en sekund på var jag ska ut nästa gång.

Nu så är min pojkvän här. Vi ska sitta barnvakt och nu ska vi äta taco. Gott! Vi hörs senare eller imorgon.
Här får ni en bild från gårdagen på tjejerna och några softa snubbar som bjöd oss på dricka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0