Vilken dag!

Hej på er!
Vilken dag det har varit! Jag har precis kommit hem från katastrofövningen med alla poliser och brandmän.
Klockan tre idag började vi och klockan tio ikväll var det slut. Jag är helt slut! Det blir sängen för min del nu
och jag tänker berätta om allt spännande som vi har gjort imorgon för jag orkar verkligen inte ikväll och
imorgon så kommer även alla bilder som jag har tagit. Sen kommer jag också berätta om en massa andra
roliga saker som hänt idag, det händer mycket just nu kan man säga. Men det som händer nu det är att jag
ska gå och lägga mig för nu behöver jag några timmars sömn. Imorgon är det utbildningsmässa i
bergendalshallen och jag ska vara inkastare, då måste man vara pigg. Jag ska också övninsköra och då
måste man också vara pigg så nu blir det sängen. God natt med er! Vi hörs imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0