And I will sing no more...

God middag!

Jag satt uppe alldeles för länge igår så jag trodde aldrig att jag skulle komma upp idag men jag ställde kl
på nio och jag gick faktiskt upp och är ovanligt pigg idag. Härligt! Jag och syster sitter ute på alltanen och
solar oss lite. Senare ska jag köra in till stan och repa med mina kära vänner. Jag har precis skrivit ner
texten på Seven nation army också så jag kan sjunga utan att glömma bort texten idag.
Ikväll ska jag ha hudvårdrådgivning nr två. Tycker nästan att det är mamma som borde få mina produkter
för ikväll är det bara hennes jobbarkompisar. Haha!

På onsdag börjar jag min behandling med tandställningen också förresten. Jag ska sätta in skiten som
tandställningen ska sitta i där uppe. Carro säger att det känns som att ha ett äppelskal mellan tänderna.
Alla upplever smärta olika men jag hoppas bara att jag inte har ont på fredag. Det finns inte tid för smärta
på fredag för då är det bara fest som gäller! På listan finns där 34 namn men alla kommer ju inte komma
men jag räknar med minst 20 pers i alla fall. Jag hoppas också på fint väder så man kan sitta ute på
alltanen så länge som möjligt. Det kommer bli riktigt fint känner jag på mig. Nu börjar sommarens alla
festligheter och det är jag som börjar. Jag fick ett sms från Sara kl två inatt där hon skrev att hon taggade
och att hon ville ha min fest nu. Så ska det va!

Nej nu ska jag lägga mig ute på alltanen igen och skriva lite arbete som inte har hunnit bli inlämnade den
sista vecka. Vi hörs av.

/ Fest L


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0