Festligt

Hej på er!

Nu sitter jag här och irriterar mig för att jag har massa skit mellan tänderna! Skit och skit. Skämt o sido.
Jag var hos tandregleringen idag och satte in någon liten grej mellan tänderna som ska töja så att man
kan få in tandställningen sen. Det är för komplicerat för att jag ska förstå. Jag kan i alla fall säga så här
- att om inom två veckor så har jag tandställning både uppe och nere. Haha! Det känns lättast om man
skrattar åt det så det kommer jag göra. Tänk resultatet, tänk resultatet, tänk resultatet!
Vi repade idag också och det gick mycket bra. Vi pratade mycket om gamla texter som vi skrivit och hur
mycket vi längtar allihopa tills vi står där och spelar och sjunger eget material. Gud vad jag ser fram
emot det!

Imorgon kommer alla mina flickor hit och grillar och spelar kubb och bara myser. Mamma, pappa och
Alice åker till Borlänge redan tidigt imorgon bitti så jag har huset för mig själv så då passade jag på att
bjuda hit alla flickor så ska vi bara sitta ute och mysa på alltanen.. Så länge det går. Meterologerna har ju
faktiskt lovat 20 grader imorgon. Det hoppas vi på.

Alla taggar inför fredagen också! Det ska bli så galet roligt! 25 personer har tackat ja och meddelat att de
kommer så jag ser fram emot det rätt så mycket.
Nu ska jag kolla på madicken med min lilla söta syster. Vi hörs av imorgon. Då kommer jag skriva ett
inlägg om hur mycket jag längtar till morgondagen!


Kommentarer
Postat av: Jenny

Taggar sönder ! ska bli riktigt nice !

2009-04-08 @ 21:26:39
Postat av: Malisia

Hoppas vädret håller för er imorgon och att Fredagen blir lyckad!

2009-04-09 @ 01:20:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0