Första praktikdagen

Hej på er!

Då var första dagen på min sex veckors praktik över. Min handledare var snäll och visste att första dagen
när nervositeten släppt och man tagit in alla intryck behöver man tid på sig för att smälta det så han var
snäll och lät mig gå redan lite över fem när jag egentligen skulle vara där till nio. Trots att jag bara var där
i lite över tre timmar så är jag ändå helt slut! Det stämmer verkligen att alla intryck och upplevelser tar
musten ur en! Det var i alla fall jätte intressant och jag ser fram emot att spendera sex veckor på det stället.
Imorgon är det dags för tandställningen. Det ska också bli jätte spännande!

Nu ska jag faktiskt gå och lägga mig för jag är helt slut! Imorgon börjar jag kl åtta. Det känns skönt. Godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0