Praktik, tandställning, dans, Grays Anatomy och det bara fortsätter..

Hej på er!

Det var alldeles för länge sen jag skrev nu. Det händer mycket grejer hela tiden helt enkelt, men det är så
jag vill ha det så jag är nöjd. Vad har hänt nu det senaste då? I onsdes satte jag in tandställningen där
nere så nu är hela min mun full med metall, men det känns faktiskt helt okey. Jag har bara fått höra bra
saker om den och det är inget som stör mig att jag har den i munnen. Men samtidigt som jag helst hade
velat vara utan den så tänker jag ändå hela tiden på resultatet. Jag har bara haft den där uppe i en vecka
och igår la jag märke till att en av framtänderna redan flytat på sig. Efter en vecka!!
I onsdes var jag, Sara och Alicia och tittade på Maria när hon dansade. Det var fruktansvärt bra och efter lite
tårar så pratade jag med Maria och sa att jag jätte gärna ville börja dansa. Fattar inte varför jag slutade
med det från första början..
Nej jag får avsluta nu. Jag sitter på praktiken nu och skriver på vår APU uppgift som vi fått. Vill egentligen
hem. Har lånat massa avsnitt av Greys Anatomy av Sara för jag vill komma in i serien. Vad kan jag säga?
Jag är verkligen fast! Jag har redan bölat åt många episoder och jag vill bara hem och veta vad som händer
härnäst! Sara, var beredd på att snart komma ner till mig med fler avsnitt. Tänk att jag redan tittat på sju
timmars Greys redan. Gött! Nej nu får jag fortsätta. Vi hörs sen när jag kommer hem. Ha det fint. Kram.

Kommentarer
Postat av: Sara

sju timmar!??!?! hahah du är ju sinnes! dock är det det sjukaste och absolut bästa programmet någonsin. plus sexiga boys.

2009-04-26 @ 11:16:52
Postat av: Nina

Kan man inte fa se nagra foton pa tandstallningen??

2009-04-30 @ 23:06:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0