Tandställningen är på plats!

Hej på er!

Jag är ledig idag vilket är jätte skönt för jag behöver det verkligen. Tandställningen är som sagt på plats
och det gör fruktansvärt ont i både mun och hela huvud! Jag längtar tills jag inte känner smärtan längre.
Så man bara kan längta till resultatet. Det är ganska svårt att fokusera på det när det gör så ont i hela
huvudet! Det är väldigt ovant att ha den nu. Läppen lever sitt eget liv och vill gärna lägga sig uppe på de
små knopparna. Jag har inte lärt mig vad de olika delarna heter än. Haha! Men det kommer bli bra.
Jag tänker bara på vilket leende jag kommer få sen. Millimeter raka tänder. Gud vad härligt!

Imorgon är det praktik igen. Hoppas att det inte gör lika ont i morgon. Hon som satte in tandställningen
sa att det är vanligast att man har ont av den de 2-3 första dagarna. Jag har bara haft den i en dag så
jag får ha lite tålamod, vilket jag har väldigt svårt för.

Nu ska jag försöka få i mig en bit mat. Det är det svåraste. Jag är en hungrig människa och igår hade
pappa grillat och jag började gråta så hungrig jag var. Jag fick äta soppa. Mamma kom på den bra iden
att mosa maten, och då mosade hon verkligen den. Men det gick i alla fall och grillat har aldrig smakat
bättre! Jag ska försöka se de possitiva i allt hädanefter, det är ju en billig bantningskur. Jag kommer nog
gå ner mycket i vikt för även om jag vill äta så kan jag inte äta mer än soppa, mos, yoggi för att allt annat
gör fruktansvärt ont! Nu har pappa lagat mos. Gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0