Tiden går fort

Hej på er!

Det där inlägget om hur mycket jag såg fram emot festen blev det ju inte, men så här tre dagar efter
(bättre sent än aldrig) så kan jag säga att det var jätte kul. Det blev jätte lyckat. Om man bortser från
några små saker så var det en fantastisk kväll med underbara människor! Det slutade med att vi var
över 30 pers till slut. Haha det var helt galet, men jätte kul!
Torsdagen ihop med tjejerna var också jätte mysig. Som alltid!

Idag har äntligen mamma, pappar och Alice också kommit hem. Igår var det riktigt illa. Då höll jag
på att börja gråta så mycket jag saknade dem, det är faktiskt sant. Men jag klarade av natten
ensam i alla fall och när jag såg Volvon köra in på uppfarten och hela min familj kliva ur blev jag
faktiskt jättte glad! Man säger inte det så ofta till varandra. Man borde vara duktigare på att säga
sådana ord till varandra. Jag tror att det uppskattas mer än vad vi tror. Det är som sagt i alla fall jätte
härligt att alla är hemma igen!

Imorgon börjar jag min sex veckors långa praktik. Det ska bli jätte spännande. Jag är faktiskt lite
nervös. Men det ska nog gå bra. Jag hoppas mest att det går fort så man kan få komma tillbaka till
skolan, fast å andra sidan så vill jag inte tillbaka för när jag kommer tillbaka är det två veckor till
studenten. Ah, jag fixar inte det här! Vad ska hända sen? Usch!
Nu ska jag kolla på Fanny Hill, en drama serie i två delar som började igår. Det är lagom tycker jag.
Sen ska jag gå och lägga mig. Visserligen börjar jag inte förrän kl två imorgon men det är lika bra att
vara pigg och på allärten när man kommer till ett nytt ställe. Vi hörs imorgon om hur jag har haft det på
min första dag. Om jag orkar. Jag slutar kl nio. Jag är kanske helt slut av alla intryck! Vi får se. Ha det
bra. Kram på er.



Förresten, på onsdag sätter jag in tandställningen där uppe. Jippie!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0