I'm sure that you had your reasons...

Hej på er!

Nu känns det nästan lite dumt att det faktiskt var över en vecka sen jag skrev i bloggen. Det finns saker
att berätta och det ska jag försöka göra på bästa och kortaste möjliga sätt. (Vilket aldrig kommer funka.)

Veckan som är på ingång är i alla fall vårt påsklov och efter det går jag ut på sex veckors pratik. Det ska bli
jätte spännande. Jag ska vara på en låst avdelning på sjukhuset för psykiskt sjuka som är dömda. När
dessa sex veckorna sen är över och vi kommer tillbaka till skolan har vi TVÅ veckor kvar till STUDENTEN!
Två veckor! Jag fattar verkligen ingenting, hur många gånger jag än säger det så går det inte in i huvudet.

Vad har mer hänt? I onsdes var det studentfest nu två och det var riktigt kul. På Cats denna gången.
Jag pratade även ut med Rasmus. Det är ingen hemlighet för någon eftersom de flesta som läser
min blogg vet vad som hänt. Det kändes sjukt jobbigt men så fruktansvärt härligt på samma gång!
Efteråt bröt jag ihop fullständigt för det var något som jag hade velat göra under så lång tid men det 
har liksom aldrig getts rätt tillfälle men i onsdes fixade jag inte det längre och pratade ut med han.
När jag väl gjort det så var det som något väldigt tungt lättade från mitt bröst! Vi hade inte sagt hej till
varandra på säkert två månader men vi kom i alla fall båda fram till att vi skulle börja om på nytt som
vänner. Som jag har sagt så många gånger så vill jag att han ska finnas i mitt liv och jag tror bara om
vi hade fått chansen så är jag helt säker på att vi skulle kunna utveckla en jätte fin vänskap. Har jag
sagt att jag inte släpper en människa så är det så! Sen om det bara är som vän så räcker det gott och
väl för mig! Jag hoppas bara att det löser sig på bästa sätt nu.

Nu blev det för långt igen. Det får räcka så här för detta inlägget. Folk ska ju helst orka läsa också. Jag
skriver mer imorgon för det finns fortfarande jätte mycket skoj att berätta så det blir lite mer inlägg denna
veckan. Vi hörs av.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0