22:46

Godkväll!

Förlåt för dålig uppdatering ikväll men var som sagt och tränade och solade med
mamma innan och när vi kom hem åt vi god mat och tittade på på smällen som
precis är slut och likaså jag. Ska faktiskt krypa till kojs nu tänkte jag.
Imorgon blir det hest och fest så det skriker om det! Vi tjejer ska hem till Maria
och titta på Idol finalen och sen oavsett reslutat (dock måste ju Calle vinna)
så ska vi dansa hela natten lång på Harrys!
Jag ska ha min nya svarta top. Vad ska jag ha till?

Kommer inte på någon dagens funderare men det får väl bli denna då. Bara för
att jag ska ha någon:

Vad ska jag ha till min nya svarta top?

Haha, helt värdelös! Ber om ursäkt! Ska försöka komma på en bättre till imorgon.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0