coyote ugly

Jag slumrade till i soffan när resten av familjen tittade på Jönssonligan på Mallorca.
Inte bra för nu kommer jag inte somna ikväll och jag ska upp tidigt imorgon också.
Behöver mina timmar annars blir jag kinkig! Kan inte vara kinkik när vi ska kolla
på Calle och Erik imorgon. Haha.

Jag ska nog ta mig något att äta nu sen ska vi kolla på första avsnittet av Anna Ankas jul.
Det stod i tidningen att redan i första avsnittet bråkar hon med Anna Skipper som kommer
på besök, för att hon har stora bröst. Haha det kan ju bli ganska roligt att se.

Sen är det Coyote Ugly kl nio. Gillar den filmen. Sen får jag nog gå och lägga mig om jag
ska orka med morgondagen.
Tänk att det bara är tre dagar kvar till julafton...


 Ett år sen...
Redan!
Tiden går alldeles för fort!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0