flänga runt

Godkväll!

Äntligen hemma och äntligen fredag! Även fast det blir den lugnaste helgen på länge.. Det känns faktiskt
bra. Både med tanke på vad som väntar dem kommande helgerna och för att jag helt enkelt är helt slut!
För det första: Juldagen. Det kommer bli galet! Då är alla ute har jag hört från säkra källor..
För det andra: Nyårsafton. Stort kalas med tre rätters, champagne, liveband och dj. Det kommer nog
också bli galet. Därför känner jag att en lugn helg är på sin plats.
Bara för att ladda till vad som komma skall...

Jobb i två timmar i alla fall sen snabba ryck till Finja för att hämta upp mamma som
sen skulle handla det allra sista inför alla julfester och middagar som väntar och nu är
vi äntligen hemma. Super skönt!
Jag har slängt på mig en mysdress och nu tänker jag bara glida runt här hemma hela
kvällen. Kanske ta ett glas vin till maten med mamma och pappa.

Pappa står i köket och visar sina mästerkock skillzzzzz. Någon köttgryta.
Det doftar ljuvligt. Som dem flesta fredagkvällarna gör hemma hos oss.

Vad ska jag egentligen äta för gott när jag flyttar hemifrån?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0