förlåt

Godmorgon!

Ber om ursäkt för extremt dålig uppdatering igår! (för det var det verkligen)
Efter jobbet fick jag skynda mig hem, in i duschen där mamma gav mig vad jag hade i tid på
att göra vid mig. Jag klarade det precis i alla fall.
In till stan för att hämta upp fröken Nicklasson och Ekman. Sen in till Kristianstad för en mysig
julfika innan vi gick till torget och mötte upp Sara med familj för att kolla på Erik och Calle.
Sjukt mycket folk och sjukt kallt!

- Vilka jävla hjältar ni är!
Som Calle sa. Det har han rätt i också. Med -17 grader och äckligt mycket kläder på våra
kroppar stod vi där och sjöng med och mös i kylan. Vi bestämde oss dock för att skippa
signeringen, dels för att vi inte fattade var den var och dels för att då hade vi nog frusit ihjäl!
Det var skönt att sätta sig i en varm bil sen och jag har sovit med mammas stora
pyjamas på mig inatt. Det var gott.

Jätte kul att se att läsarantalet hållt i sig trots min brist på uppdatering. Tack!

Nu ska jag äta lite frukost och sen köra och jobba.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0