God Jul!

Hej på er!

Här sitter jag och myser i min pyjamas (som egentligen är mammas) men jag använder den som om det
vore min egen. Den är jätte mysig. Jag har precis ätit lite frukost och kollat på Våra bästa år.
Det var otroligt skönt att sova ut idag!

Snart ska jag upp i duschen och göra mig i ordning. Vi åker snart till Glommen. Där finns inte tillgång till
någon dator hos mormor och morfar så jag kommer inte kunna uppdatera resten av dagen, imorgon eller
på juldagen. Så det kommer bli jätte klent med inlägg men jag hoppas ni tittar in ändå. Ni kan ju kolla i
arkivet eller något. Hehe. Moster Nina är nere och jag håller tummarna för att hon har sin dator med sig.
Då kanske jag kan få låna den lite och slänga iväg ett inlägg eller två.

Tills dess får ni ha en underbar julafton allesammans!

Stor kram på er alla!

 


 Julafton år 2006...
Sjukt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0