gör mig en tjänst

Jag trodde vi skulle ge oss av ungefär nu, men nej nej, då säger pappa hej då. Jag som är nyfiken
frågar ju direkt:

- Var ska du?

- Till stan.

- Vad ska du göra i stan nu när vi ska åka?

- Jag ska hämta en grej. Vi trodde inte den skulle komma men det har den gjort.

- Vad för en grej?

- EN GREJ NU TILL JUL!


Vad har dem för fuffens för sig? Heter det så? Lustigt. Spännande att se vad det är.
Jag är i alla fall klar och så fort pappa kommer hem med "grejen" ska vi åka. Väl uppe i Glommen
kommer man få öva på sin engelska. Ska bli kul att samtala lite med Marty.

Jag tänkte på en grej innan.
Jag har inte så många läsare dagligen, men föregående vecka låg det på ungefär samma siffra
varje dag. Det skulle vara jätte kul att veta vilka som läser det jag skriver! Ni kan väl lägga en liten
kommentar efter detta inlägget? Om ni känner för det förstås..
Så kan jag få se det när jag kommer hem.

God jul kära vänner!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0