grann gran

Godkväll!

Jag är en trött människa! Haha, vet inte riktigt vad som hände men jag kan knappt hålla ögonen öppna..
Jobbade som sagt idag. 7:00-12:30 och direkt när jag kom hem bytade jag till varma kläder
och följde med familjen upp till Röshult där vi träffade farfar, Rolle, Janeta, Kim, Tony, Ralf
och Emma för att tillsammans leta efter julgranar. Vi promenerade upp till Raffe och Emmas
lilla stuga uppe i skogen där vi grillade korv, åt lussekatter, julgodis och drack julmust och
glögg. Jätte mysigt. Och lite snö kom där ju också. Jätte trevligt.

Vi hittade gran i alla fall och nu har jag tagit en dusch och är hemma och fryser inte om fötterna längre!
Det gjorde jag uppe i skogen. Helt galet mycket!




Världens sötaste Chess var med!




Kommentarer
Postat av: Sara

HAHAHAHAHAHA Kents mössa

2009-12-14 @ 18:29:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0