Heavy fuel

Hej på er!

Den dåliga uppdateringen håller i sig tycker jag. Börjar se ett mönster.. Även fast man har klent med
läsare vill jag ändå uppdatera flitigt, eller i alla fall så ofta jag kan. Minst tre inlägg om dagen i alla fall!
Jag har i vilket fall som helst jobbat idag och det gick bra.
Efter jobbet körde jag hem för en snabb lunch och lite avsnitt av Segemhyr. Sen in till stan till Fia för
att färga bort det sista på effekten, nu är den nästan helt borta! Men vi kom överrens om att vi från
och med nu ska låta den va, eftersom annars kommer jag tappa mitt hår så sletet det har blivit av
alla gånger jag blekt det detta året. Usch!

Vi bokade dock tid för klippning, det är dags för mig att vara lite rädd om mitt hår. Så fredagen den
29e januari ska jag klippa page, enbart för att jag måste få väck allt det sletna! Jag vill ha långt hår
men nästan allt är svinto så jag måste börja ta hand om det nu, som Fia sa. Haha!
Men page, inte mig emot. Jag har haft det innan och jag trivdes fruktansvärt bra i det!

    
 Förlåt mig för min sura min! Jag trodde jag var ganska tuff.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0