I'm back

Hej på er!

Även fast jag skrev och förvarande ber jag om ursäkt för dålig uppdatering. Det känns fel att inte
uppdatera något på två hela dagar, nästan tre, men jag hade ju som sagt inte tillgång till någon
dator. Men nu är jag tillbaka igen! Jag befinner just nu mig hemma hos Fia i hennes nya jätte fina
lägenhet. Sara som precis slog mig rätt i ögat får nu kompensera mig genom att trippla mitt hår.
Haha, jag har fortfarande ont!

Julen har i alla fall varit super mysig och jag har fått massa fina klappar.
Halsduk, smycken, presentkort, body lotion, C/o Segemyhr säsong 1-5 och sista (fjärde) säsongen
av Greys Anatomy, så nu är jag komplett!

Jag kommer uppdatera mer imorgon då det är julafton med folket på pappas sida hemms hos oss.
Men nu ska jag knäcka en cider och umgås med två av världens bästa tjejer innan vi ska vidare.
Ikväll kommer det bli galet känner jag..

Puss på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0